kolmapäev, 19. november 2014

Rootsi

Kindlasti minu elu meeldejäävaimaks reisiks on jäänud reisid Rootsi. Olen seal käinud väga palju, sest mu tädi elab seal. Võibolla kõige meeldejäävam hetk on see, kui läksin 2 aastat tagasi tädile külla. Seekord ei läinud ma algul koos perega, vaid tädi sõbrannaga. Kui jõudsime Rootsi sadamasse, siis sõitsime tädi juurde, kes elab Stockholmist paarisaja kilomeetri kaugusel. Kuna ei olnud neid näinud reaalselt aasta aega, siis oli ootusärevus veelgi suurem. Kohale jõudes olid kõik rõõmsate ja nunnude nägudega vastas. Ilm oli väga-väga ilus, väljas oli no nii 30kraadi sooja. Ei jäänudki muud üle, kui pakkisime sobivad asjad kaasa ja läksime skääridele. Kuna tädil on olemas kaater, mis on väga ilus ja üpris suur, siis oli sõit sinna eriti vahva! Sõitsime sobivatele skääridele 2tundi. Sõit oli väga mõnus, sest merel olid suured-suured lained ja vett lendas igale poole. Sel ajal oli see mõnus. Täna mõeldes see nii soe ei tundu:) Kuna tädimees on väga hea kokk, siis oli maitsev õhtusöök kindlustatud. Skääridel olime kokku üldse 3päeva.




 Järgmisel päeval oli ikka kohe eriti soe ilm, mäletan seda väga hästi. Võtsime päikest, ujusime. Mäletan, et läksin kaatri etteotsa päevitama, kuid jäin magama. Tõenäoliselt oli see mu elus esimene kord, kui päevitades magama jäin. Märkimisväärne. Kuna meil oli kaasas ka mootorpaat, mis oli kaatri külge kinnitatud, siis saime sõita lähedal asuvatele skääridele. Inimesi ja kaatreid oli ühel skääril niii palju ning seal oli ainult üks asi, mille pärast inimesed sinna läksid - kalarestoran. Samuti vaatasime veel skääri peal ringi, põhimõtteliselt kõndisimegi kogu saarekese läbi. Tegime mootorpaadiga veel paar ringi ja sõitsime enda valitud skääridele tagasi ja veetsime seal siis mõnusalt aega!


Kolmandal päeval hakkasime vaikselt tagasi kodu poole sõitma, sest minu pere oli ka just tulemas Rootsi. Läksin seekord hiljem, sest oli võimalus minna tädi sõbrannaga ja noh, varem ikka parem ju!
Olime rootsis nädal aega kokku (mina siis 10päeva) Tegime reaalselt k õ i k e! Käisime poodlemas, erinevaid vaatamisväärsusi vaatamas, külastasime tädi sõpru jne. Näiteks ühel tädi sõbrannal on reaalselt mõis, kus ta elab. See on super-superilus! Seal olles igas ruumis käisin suu ammuli ja vaatasin, et tegemist on reaalse luksusega! Aga see-selleks. Näiteks see naine koos oma mehega tegeleb ka vähikasvatusega. Samuti käisime veel kaatriga palju sõitmas jne.



Rootsit olen külastanud küll väga-väga palju kordi, kuid rääkisin teile just sellest mälestusest, sest see on minu jaoks siiani kõige huvitavam Rootsi reis just skääride tõttu, kuna tõepoolest vahelduseks on sellises kohas väga mõnus viibida!


Kärt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar