pühapäev, 7. detsember 2014

Koht, kuhu tahan tulevikus kindlasti minna - Hispaania

Olen alati olnud arvamusel, et Hispaania on tõeliselt ilus koht ning seal on väga toredad inimesed. 5aastat tagasi hakkasin sellesse riiki rohkem süvenema ühel kindlal põhjusel - jalgpall. 2010.aastal toimusid jalgpalli maailmameistrivõistlused, kus võidumaaks sai Hispaania. Olin algusest peale nende poolt just meeskonna ühtsuse ning rahva positiivse suhtumise ning kaasaelamise tõttu. Jõudsin arusaamale, et tahan kohe kindlasti Hispaaniat külastades ära käia ühel jalgpallimängul, kuna kui seal ikka jalgpallimängule sattuda, siis on tuline emotsioon kindlustatud!


Üks kindel põhjus, miks mulle veel eriti Hispaania meeldib, on inimeste erinevus. Enamus hispaanlased on tumedajuukselised ja pruunide silmadega ning neil on tõmmu nahk. Sellise väljanägemisega inimesed on alati olnud minu silmis ilusad ning samuti on nad tohutult sõbralikud. Oskavad jääda viisakaks õigetes olukordades ning inimeste suhtes ei tee eristusi. Muidugi kõik inimesed ei ole seal sellised, kuid kui üldistada, siis üldpilt on selline.


Hispaania juurde tõmbab inimesi muidugi kõige rohkem loodus ning Hispaaniale iseäralikud tunnused. Seal on tohutult ilusad liivarannad ja väga puhas merevesi. Samuti on loendumatul hulgal vaatamisväärsusi, mis on tekkinud just Hispaania kireva ajaloo tõttu. Sel põhjusel on ka Hispaanias väga palju teha ning igav ei saa seal kohe kindlasti mitte hakata. Kindlasti käiksin ära sellistes linnades nagu Barcelona, Mallorca ja Ibiza. Tegemist on tõeliselt maagiliste kohtadega ning sõnu nende kirjeldamiseks vist ei leidugi....

Barcelona
Ibiza

Mallorca

Muidugi kui õigel ajal Hispaaniasse minna, siis on seal väga soe kliima ning enamus ajast siiski ilusad ilmad. Mina olen pigem selline inimene, kes kohe päris tõsiselt eelistab lume ja külma asemel päikest ning kuuma. 
Olen kindel, et tulevikus reisin väga palju ning kuna mu tutvusringkonnas on neid inimesi, kes on Hispaanias käinud ning selle koha ilu ja võlu kiitnud, siis tekib mul üha suurem tahtmine sinna minna!


Kärt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar